Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krajčová, Vendula (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 88 s.

Cover

LEADER 01328ntm a22003377u 4500
001 zp3661
041 |a cze 
100 1 |a Krajčová, Vendula  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG 
246 |a Project of implementation of brand management in truck tyre division in Continental AG 
260 |c 2006 
300 |a 88 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 09.05.2036 
653 |a brand management 
653 |a značka 
653 |a identita značky 
653 |a brand manuál 
653 |a brand management 
653 |a brand 
653 |a brand identity 
653 |a brand manual 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1823  |y Plný text v Digitální knihovně UTB