A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mader, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Blažková, Barbora (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 43 s. (54 120 znaků)

Cover

LEADER 01286ntm a22003377u 4500
001 zp34033
041 |a eng 
100 1 |a Mader, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web 
246 |a A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web 
260 |c 2014 
300 |a 43 s. (54 120 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a diskurz 
653 |a analýza diskurzu 
653 |a propagace 
653 |a webové stránky 
653 |a discourse 
653 |a discourse analysis 
653 |a advertising 
653 |a websites 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Blažková, Barbora  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28417  |y Plný text v Digitální knihovně UTB