Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Filip, Aleš (Dissertant)
Other Authors: Horňák, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 81 s. (101 165 znaků).

Cover

LEADER 01439ntm a22003617u 4500
001 zp32434
041 |a cze 
100 1 |a Filip, Aleš  |4 dis 
245 1 0 |a Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL 
246 |a Creativity of Advertising - Comparison of Self-Promotion of the Nova Fanda and Prima COOL TV Channels 
260 |c 2013 
300 |a 81 s. (101 165 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Televize 
653 |a Televizní vysílání 
653 |a Propagace 
653 |a Self-promotion 
653 |a Televizní upoutávka 
653 |a Television 
653 |a Television Broadcasting 
653 |a Promotion 
653 |a Self-promotion 
653 |a Television Spot and Trailer 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Horňák, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23621  |y Plný text v Digitální knihovně UTB