A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vojtíšková, Pavlína (Dissertant)
Other Authors: Voráčová, Kateřina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 80 s. (98 319 znaků)

Cover

LEADER 01551ntm a22003857u 4500
001 zp30675
041 |a eng 
100 1 |a Vojtíšková, Pavlína  |4 dis 
245 1 0 |a A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom 
246 |a A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom 
260 |c 2013 
300 |a 80 s. (98 319 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Česká republika 
653 |a Velká Británie 
653 |a fair trade 
653 |a mezikulturní analýza 
653 |a marketingové strategie 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a the Czech Republic 
653 |a the United Kingdom 
653 |a Fair Trade 
653 |a cross-cultural analysis 
653 |a marketing strategies 
653 |a questionnaire survey 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Voráčová, Kateřina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/20468  |y Plný text v Digitální knihovně UTB