catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza využití nástrojů marke...
Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Podhorný, Petr
(Dissertant)
Other Authors:
Vaněk, Jiří
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2014
Subjects:
marketing
marketingový mix
komunikace
média
komunikační nástroje
SWOT analýza
marketing mix
communication
mediums
commmunication instruments
SWOT analysis
bakalářská práce
Physical Description:
88 s.126 (126 813 znaků)
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.
by: Dráb, Jiří
Published: (2015)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Online komunikace značky Tigernuts.cz
by: Šmajzrová, Pavlína
Published: (2017)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci
by: Lačňáková, Petra
Published: (2012)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci
by: Hradil, Simon
Published: (2012)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice
by: Bartoníková, Petra
Published: (2009)
×
Loading...