Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Podhorný, Petr (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 88 s.126 (126 813 znaků)

Cover

LEADER 01469ntm a22003857u 4500
001 zp30426
041 |a cze 
100 1 |a Podhorný, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ 
246 |a The Analysis of Marketing Communication Mix in Organization XYZ 
260 |c 2014 
300 |a 88 s.126 (126 813 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikace 
653 |a média 
653 |a komunikační nástroje 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a communication 
653 |a mediums 
653 |a commmunication instruments 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30867  |y Plný text v Digitální knihovně UTB