Projekt zkvalitnění služeb Hotelu EURO na základě marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Maturová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Mikuláštík, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
CRM
Physical Description: 97 s.

Cover

LEADER 01552ntm a22004097u 4500
001 zp29694
041 |a cze 
100 1 |a Maturová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zkvalitnění služeb Hotelu EURO na základě marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků 
246 |a Project of Service Improvement of Hotel EURO Based on Marketing Research of Customer Satisfaction 
260 |c 2013 
300 |a 97 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Spokojenost zákazníka 
653 |a motivace zákazníka 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketing služeb 
653 |a cestovní ruch 
653 |a hotelnictví 
653 |a CRM 
653 |a Customer satisfaction 
653 |a customer motivation 
653 |a marketing research 
653 |a service providing marketing 
653 |a tourism 
653 |a hotel industry 
653 |a CRM 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Mikuláštík, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23741  |y Plný text v Digitální knihovně UTB