Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dvořáková, Lena (Dissertant)
Other Authors: Přibyl, Martin (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 146 s. (241 578 znaků)

Cover

LEADER 01360ntm a22003377u 4500
001 zp29672
041 |a cze 
100 1 |a Dvořáková, Lena  |4 dis 
245 1 0 |a Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium 
246 |a Plan of Marketing Communication of SVŠE Znojmo, s.r.o. with Focus on Study Applicants 
260 |c 2013 
300 |a 146 s. (241 578 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing školy 
653 |a soukromá vysoká škola 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a propagace 
653 |a Marketing of a school 
653 |a Private College 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Promotion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Přibyl, Martin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23662  |y Plný text v Digitální knihovně UTB