Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Řehulka, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Harvey, David (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 78 s. (116 954 znaků)

Cover

LEADER 01434ntm a22003857u 4500
001 zp28328
041 |a eng 
100 1 |a Řehulka, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders 
246 |a Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders 
260 |c 2012 
300 |a 78 s. (116 954 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a florbal 
653 |a sportovní marketing 
653 |a stakeholdeři 
653 |a marketingová analýza 
653 |a analýza stakeholders 
653 |a PESTEL analýza 
653 |a floorball 
653 |a sports marketing 
653 |a stakeholders 
653 |a marketing analysis 
653 |a stakeholder analysis 
653 |a PESTEL analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Harvey, David  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22613  |y Plný text v Digitální knihovně UTB