Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vrbová, Renata (Dissertant)
Other Authors: Jurečková, Dana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 62 s. ( 72 859 znaků) 4 s.

Cover

LEADER 01369ntm a22003377u 4500
001 zp28001
041 |a cze 
100 1 |a Vrbová, Renata  |4 dis 
245 1 0 |a Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě 
246 |a Measurement of Customer Satisfaction as an Important Part of Communication Mix in a Company 
260 |c 2012 
300 |a 62 s. ( 72 859 znaků) 4 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový výzkum 
653 |a komunikační mix 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a Marketing research 
653 |a communication mix 
653 |a customer satisfaction 
653 |a questionnaire survey 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurečková, Dana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22989  |y Plný text v Digitální knihovně UTB