Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pavlů, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Nováková, Dáša (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
CRM
Physical Description: 43 s., 23 s. příloh

Cover

LEADER 01438ntm a22003497u 4500
001 zp2541
041 |a cze 
100 1 |a Pavlů, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta 
246 |a Customer satisfaction rate as meaningful constituent of business suits in Velveta a.s. 
260 |c 2006 
300 |a 43 s., 23 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 09.12.2015 
653 |a Zákaznická spokojenost 
653 |a zákaznická loajalita 
653 |a řízení vztahů se zákazníkem 
653 |a CRM 
653 |a obchodní procesy 
653 |a Customer Satisfaction 
653 |a Customer Loyalty 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a Business Suits 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Nováková, Dáša  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1790  |y Plný text v Digitální knihovně UTB