Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ščevková, Soňa (Dissertant)
Other Authors: Briš, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 63 s., 7 s. príloh

Cover

LEADER 01362ntm a22003377u 4500
001 zp24704
041 |a cze 
100 1 |a Ščevková, Soňa  |4 dis 
245 1 0 |a Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o. 
246 |a Evaluation of Customer Satisfaction in the Company Chirana-Dental s.r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 63 s., 7 s. príloh 
500 |a Studijní obor: Řízení výroby a kvality 
500 |a Studijní obor: Production and Quality Management 
500 |a Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a kvalita 
653 |a riadenie kvality 
653 |a spokojnosť zákazníkov 
653 |a dotazníkové šetrenie 
653 |a quality 
653 |a quality management 
653 |a customer satisfaction 
653 |a questionnaire research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Briš, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21747  |y Plný text v Digitální knihovně UTB