Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mićić, Tanja (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: pg. 95

Cover

LEADER 01629ntm a22004217u 4500
001 zp24454
041 |a eng 
100 1 |a Mićić, Tanja  |4 dis 
245 1 0 |a Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product 
246 |a Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product 
260 |c 2012 
300 |a pg. 95 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a kulturní turistika 
653 |a kulturní dědictví 
653 |a Bosenské Království 
653 |a zlepšení 
653 |a propagace 
653 |a trvale udržitelný rozvoj 
653 |a vlastní - udržitelný projekt 
653 |a realizace projektu 
653 |a cultural tourism 
653 |a cultural heritage 
653 |a Bosnian Kingdom 
653 |a improvement 
653 |a promotion 
653 |a sustainable development 
653 |a implementation of the project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19549  |y Plný text v Digitální knihovně UTB