Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sobotková, Eliška (Dissertant)
Other Authors: Tomancová, Lucie (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 122 s., obrazové přílohy 12 s.

Cover

LEADER 01703ntm a22005057u 4500
001 zp23980
041 |a cze 
100 1 |a Sobotková, Eliška  |4 dis 
245 1 0 |a Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o. 
246 |a Corporate Identity as a Tool for Building a Positive Corporate Image of Mands International, s.r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 122 s., obrazové přílohy 12 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a firemní identita 
653 |a image 
653 |a firemní kultura 
653 |a design 
653 |a komunikace 
653 |a produkt 
653 |a značka 
653 |a analýza 
653 |a zaměstnanci 
653 |a zákazníci 
653 |a MANDS 
653 |a corporate identity 
653 |a image 
653 |a corporate culture 
653 |a design 
653 |a communication 
653 |a product 
653 |a brand 
653 |a analysis 
653 |a employees 
653 |a customers 
653 |a MANDS 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tomancová, Lucie  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18860  |y Plný text v Digitální knihovně UTB