Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pešková, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 105 s. (20 174)

Cover

LEADER 01548ntm a22004097u 4500
001 zp23967
041 |a cze 
100 1 |a Pešková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín 
246 |a Project of an Improvement of Customer Care Within Live Broadcast in Velké kino Zlín 
260 |c 2012 
300 |a 105 s. (20 174) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Klíčová slova: služby 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a zákazník 
653 |a cílový zákazník 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a Keywords: service 
653 |a marketing mix 
653 |a communication mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a customer 
653 |a target customer 
653 |a marketing research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19197  |y Plný text v Digitální knihovně UTB