catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Efektivní využití nástrojů pod...
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Grygová, Radka
(Dissertant)
Other Authors:
Kotyzová, Pavla
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2011
Subjects:
marketingové komunikace
podpora prodeje
maloobchod
marketingový výzkum
spotřební chování
typologie spotřebitele
marketing communication
sales promotion
retail
marketing research
consumer behaviour
consumer typology
bakalářská práce
Physical Description:
52 s. (44 104 znaků)
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR
by: Skokánková, Eva
Published: (2007)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.
by: Zítková, Petra
Published: (2010)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
by: Dobšíčková, Zuzana
Published: (2011)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu
by: Poláková, Lucie
Published: (2011)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy
by: Měsíčková, Bohumila
Published: (2012)
×
Loading...