Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Grygová, Radka (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 52 s. (44 104 znaků)

Cover

LEADER 01526ntm a22003857u 4500
001 zp22386
041 |a cze 
100 1 |a Grygová, Radka  |4 dis 
245 1 0 |a Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s. 
246 |a Effective Use of Sales Promotion Tools in the Telefónica O2 Czech Republic a.s. Brand Store 
260 |c 2011 
300 |a 52 s. (44 104 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a podpora prodeje 
653 |a maloobchod 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a spotřební chování 
653 |a typologie spotřebitele 
653 |a marketing communication 
653 |a sales promotion 
653 |a retail 
653 |a marketing research 
653 |a consumer behaviour 
653 |a consumer typology 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15909  |y Plný text v Digitální knihovně UTB