Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hovězáková, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
CRM
Physical Description: 55 s.

Cover

LEADER 01472ntm a22003857u 4500
001 zp22244
041 |a cze 
100 1 |a Hovězáková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s. 
246 |a Customer Relationship Management as a Competitive Advantage the Company MANEX and Co. 
260 |c 2011 
300 |a 55 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
653 |a řízení vztahů se zákazníky 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a zaměstnanci 
653 |a analýza 
653 |a databáze 
653 |a informace 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
653 |a Competitive Advantage 
653 |a Employees 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14850  |y Plný text v Digitální knihovně UTB