Analýza spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Řešetková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Mikuláštík, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 63 s. (66 290 znaků)

Cover

LEADER 01400ntm a22003617u 4500
001 zp22108
041 |a cze 
100 1 |a Řešetková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o. 
246 |a Satisfaction analysis of customers of company KOVOKON Popovice s.r.o. 
260 |c 2011 
300 |a 63 s. (66 290 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Management jakosti 
653 |a zákazník 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a Quality management 
653 |a customer 
653 |a customer satisfaction 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Mikuláštík, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15294  |y Plný text v Digitální knihovně UTB