CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Butok, Olena (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2011
Subjects:
CRM
Physical Description: 95 s.

Cover

LEADER 01446ntm a22003617u 4500
001 zp21393
041 |a eng 
100 1 |a Butok, Olena  |4 dis 
245 1 0 |a CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor 
246 |a CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor 
260 |c 2011 
300 |a 95 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Řízení vztahu se zákazníky 
653 |a CRM 
653 |a spokojenost zákazníku 
653 |a mereni spokojenosti zákazníku 
653 |a dotazník spokojenosti 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
653 |a customer satisfaction 
653 |a customer satisfaction measurement 
653 |a customer satisfaction survey 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17262  |y Plný text v Digitální knihovně UTB