Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Repka, Martin (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 96 s. (15 801 znaků)

Cover

LEADER 01275ntm a22003137u 4500
001 zp21290
041 |a cze 
100 1 |a Repka, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o. 
246 |a Project of customer satisfaction improvement in a KTJ Electronic ltd. 
260 |c 2011 
300 |a 96 s. (15 801 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a spokojenost klientů 
653 |a dotazník 
653 |a sémantický diferenciál 
653 |a customer satisfaction 
653 |a questionnaire 
653 |a measurement methods - scales 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15945  |y Plný text v Digitální knihovně UTB