Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Planý, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Svěrák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 67 s. (75 452 znaků)

Cover

LEADER 01415ntm a22003857u 4500
001 zp21259
041 |a cze 
100 1 |a Planý, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva 
246 |a Measuring of customer's satisfaction in catering establishment of Interhotel Moskva 
260 |c 2011 
300 |a 67 s. (75 452 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Spokojenost 
653 |a zákazník 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a služby 
653 |a dotazník 
653 |a Satisfaction 
653 |a customer 
653 |a satisfaction of customer 
653 |a marketing research 
653 |a services 
653 |a questionaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Svěrák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17613  |y Plný text v Digitální knihovně UTB