Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šnajdarová, Hana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
CRM
Physical Description: 109 s., 7 s. obr. príloha

Cover

LEADER 01476ntm a22003617u 4500
001 zp20745
041 |a cze 
100 1 |a Šnajdarová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM 
246 |a The improving of the competitiveness of firms MPL TRADING, s.r.o. project using CRM tools 
260 |c 2011 
300 |a 109 s., 7 s. obr. príloha 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
653 |a segmentácia 
653 |a kľúčoví zákazníci 
653 |a zákaznícky orientovaná spoločnosť 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
653 |a segmentation 
653 |a key customers 
653 |a customer oriented company 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15004  |y Plný text v Digitální knihovně UTB