Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Plichtová, Andrea (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 47 s. (66 000 znaků)

Cover

LEADER 01388ntm a22003617u 4500
001 zp18713
041 |a cze 
100 1 |a Plichtová, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace 
246 |a Marketing Mix Company with Strees to Marketing Comunications 
260 |c 2011 
300 |a 47 s. (66 000 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Kojenecká výživa 
653 |a marketingová podpora 
653 |a podpora prodeje 
653 |a nákupní chování 
653 |a Hamánek 
653 |a Keyword: Infant nutrition 
653 |a marketing support 
653 |a sales support 
653 |a purchasing behavior 
653 |a Hamánek 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16291  |y Plný text v Digitální knihovně UTB