Marketingplan fuer die Agentur CzechTourism - Tschechische Zentrale fuer Tourismus in Wien

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chmelová, Hana (Dissertant)
Other Authors: Létalová, Ludmila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 53 s.

Cover

LEADER 01369ntm a22003617u 4500
001 zp17903
041 |a ger 
100 1 |a Chmelová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingplan fuer die Agentur CzechTourism - Tschechische Zentrale fuer Tourismus in Wien 
246 |a Marketing plan agency CzechTourism - Czech central for tourism in Vienna 
260 |c 2011 
300 |a 53 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingplan 
653 |a Planungsprozeß 
653 |a SWOT-Analyse 
653 |a Marketingstrategie 
653 |a Planfortschrittkontrolle 
653 |a marketing plan 
653 |a planning process 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing strategy 
653 |a progress monitoring plan 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Létalová, Ludmila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17945  |y Plný text v Digitální knihovně UTB