Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vodička, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Tomaštík, Marek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
CRM
CSI
Physical Description: 63 s., 4 s.obr. přiloh.

Cover

LEADER 01411ntm a22003617u 4500
001 zp15555
041 |a cze 
100 1 |a Vodička, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz 
246 |a Analysis of the customers' satisfaction with the service provided by the Mercedes-Benz company 
260 |c 2010 
300 |a 63 s., 4 s.obr. přiloh. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a zákazník 
653 |a spokojenost zákazníků 
653 |a dotazníková metoda 
653 |a CRM 
653 |a CSI 
653 |a customer 
653 |a customer satisfaction 
653 |a questionnaire method 
653 |a CRM 
653 |a CSI 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomaštík, Marek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12953  |y Plný text v Digitální knihovně UTB