Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slaběňáková, Radka (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 107 s., 4 s. příloh

Cover

LEADER 01752ntm a22004577u 4500
001 zp15362
041 |a eng 
100 1 |a Slaběňáková, Radka  |4 dis 
245 1 0 |a Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market. 
246 |a Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market. 
260 |c 2010 
300 |a 107 s., 4 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing cestovního ruchu 
653 |a marketingové strategie 
653 |a marketing mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a PESTEL analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a BCG analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a komunikační kampaň 
653 |a marketing of tourism 
653 |a marketing strategies 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a PESTEL analysis 
653 |a Porter analysis 
653 |a BCG analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a communication campaign 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14066  |y Plný text v Digitální knihovně UTB