catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Projekt pro vyšší využití spon...
Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o.
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Slováčková, Renáta
(Dissertant)
Other Authors:
Kozák, Vratislav
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2010
Subjects:
integrovaná marketingová komunikace
měření efektivnosti sponzoringu
nákladová analýza
riziková analýza
sponzoring
sportovní sponzoring
cost analysis
hazard operation study
integrated marketing communication
measurement of efficiency in sponsoring
sponsoring
sport sponsoring
diplomová práce
Physical Description:
86 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Plán sponzoringových aktivit firmy TOSHULIN, a.s. na rok 2008
by: Bakalíková, Věra
Published: (2008)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o.
by: Zellerová, Radka
Published: (2010)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě
by: Starý, Milan
Published: (2008)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza metod měření sponzoringu
by: Sasínková, Martina
Published: (2007)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace
by: Březina, Martin
Published: (2012)
×
Loading...