Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slováčková, Renáta (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 86 s.

Cover

LEADER 01620ntm a22003857u 4500
001 zp14921
041 |a cze 
100 1 |a Slováčková, Renáta  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o. 
246 |a Project in order to improve sponsoring activities as a part of integrated marketing communication in the company Viessmann. 
260 |c 2010 
300 |a 86 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a integrovaná marketingová komunikace 
653 |a měření efektivnosti sponzoringu 
653 |a nákladová analýza 
653 |a riziková analýza 
653 |a sponzoring 
653 |a sportovní sponzoring 
653 |a cost analysis 
653 |a hazard operation study 
653 |a integrated marketing communication 
653 |a measurement of efficiency in sponsoring 
653 |a sponsoring 
653 |a sport sponsoring 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13899  |y Plný text v Digitální knihovně UTB