Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jehlička, Šimon (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
CRM
Physical Description: 102 s.

Cover

LEADER 01483ntm a22004097u 4500
001 zp14757
041 |a cze 
100 1 |a Jehlička, Šimon  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY 
246 |a Project of improvement of customer relationship by implication of CRM parts in company XY 
260 |c 2010 
300 |a 102 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a CRM 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a databáze 
653 |a hodnota zákazníka 
653 |a CRM systém 
653 |a vztah se zákazníkem 
653 |a sběr dat 
653 |a CRM 
653 |a customer segmentation 
653 |a database 
653 |a datamining 
653 |a customer relationship 
653 |a value of customer 
653 |a CRM system 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11904  |y Plný text v Digitální knihovně UTB