Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníkům firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Surýnková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Musil, Miroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
ISO
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01294ntm a22003617u 4500
001 zp13303
041 |a cze 
100 1 |a Surýnková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníkům firmy 
246 |a Range and quality of customers services offered by a company 
260 |c 2009 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Institut bezpečnostních technologií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2039 
653 |a služby 
653 |a kvalita 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a konkurence 
653 |a ISO 
653 |a services 
653 |a quality 
653 |a marketing environment 
653 |a concurrence 
653 |a ISO 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Musil, Miroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10846  |y Plný text v Digitální knihovně UTB