Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ševců, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Hernandez, Carlos (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2009
Subjects:
trh
Physical Description: 75 s. ,3 s. obr. priloh

Cover

LEADER 01487ntm a22004337u 4500
001 zp13095
041 |a eng 
100 1 |a Ševců, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc 
246 |a Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc 
260 |c 2009 
300 |a 75 s. ,3 s. obr. priloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a cereálie 
653 |a značka 
653 |a vlastní značka 
653 |a výrobek 
653 |a potraviny 
653 |a trh 
653 |a maloobchod 
653 |a nakupující 
653 |a cereals 
653 |a brand 
653 |a Private Label 
653 |a product 
653 |a grocery 
653 |a market 
653 |a retailer 
653 |a shopper 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hernandez, Carlos  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10983  |y Plný text v Digitální knihovně UTB