Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Růžičková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
CRM
Physical Description: 78 s.

Cover

LEADER 01388ntm a22003377u 4500
001 zp12421
041 |a cze 
100 1 |a Růžičková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o. 
246 |a The Project of Increasing the Care of Foreign Customers in the Company INGE OPAVA, ltd. 
260 |c 2009 
300 |a 78 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 
653 |a Řízení vztahů se zákazníky 
653 |a zákazník 
653 |a CRM 
653 |a segmentace 
653 |a Customer relationship management 
653 |a consumer 
653 |a CRM 
653 |a segmentation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9871  |y Plný text v Digitální knihovně UTB