catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Aspekty metakognice a specifik...
Aspekty metakognice a specifika pomáhajících profesí
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Vernerová, Markéta
(Dissertant)
Other Authors:
Hrbáčková, Karla
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2009
Subjects:
metakognice
inteligence
self-efficacy
monitorování
regulování
sebehodnocení
autoregulace
sebevýchova
odolnost v zátěžových situacích
stres
syndrom vyhoření
pomáhající profese
učitel
sociální pracovník
metacognition
intelligence
monitoring
regulation
selfknowledge
self-evaluation
self-regulation
self-education
mental hardness
stress
burnout syndrome
helping professions
teacher
social worker
diplomová práce
Physical Description:
92 s., 6 s. tab. příloh
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Metakognice u studentů pomáhajících profesí
by: Horčicová, Lenka
Published: (2015)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Vnímaná vlastní efektivita rodičů ve vztahu k výchově dětí předškolního věku
by: Jurčíková, Martina
Published: (2016)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Determinanty akademického úspěchu u studentů pomáhajících profesí
by: Trubáková, Lucie
Published: (2022)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku
by: Lukeš, Petr
Published: (2018)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Autoregulace učení u studentů střední školy
by: Beníšková, Radka
Published: (2016)
×
Loading...