LEADER 01869ntm a22005897u 4500
001 zp11395
041 |a cze 
100 1 |a Vernerová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Aspekty metakognice a specifika pomáhajících profesí 
246 |a Metacognitions aspects and specifics of helping prefesses 
260 |c 2009 
300 |a 92 s., 6 s. tab. příloh 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a metakognice 
653 |a inteligence 
653 |a self-efficacy 
653 |a monitorování 
653 |a regulování 
653 |a sebehodnocení 
653 |a autoregulace 
653 |a sebevýchova 
653 |a odolnost v zátěžových situacích 
653 |a stres 
653 |a syndrom vyhoření 
653 |a pomáhající profese 
653 |a učitel 
653 |a sociální pracovník 
653 |a metacognition 
653 |a intelligence 
653 |a self-efficacy 
653 |a monitoring 
653 |a regulation 
653 |a selfknowledge 
653 |a self-evaluation 
653 |a self-regulation 
653 |a self-education 
653 |a mental hardness 
653 |a stress 
653 |a burnout syndrome 
653 |a helping professions 
653 |a teacher 
653 |a social worker 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8967  |y Plný text v Digitální knihovně UTB