Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fridrich, Pavel (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 61 s.

Cover

LEADER 01469ntm a22003857u 4500
001 zp11228
041 |a eng 
100 1 |a Fridrich, Pavel  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o. 
246 |a Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o. 
260 |c 2009 
300 |a 61 s. 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a Internet 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a SWOT analýza 
653 |a firemní identita 
653 |a marketing communications 
653 |a the Internet 
653 |a promotion 
653 |a sales promotion 
653 |a SWOT analysis 
653 |a company identity 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8884  |y Plný text v Digitální knihovně UTB