catalog k.utb
  • ikona jazykčeština
  • ikona uživatel
  • ikona odhlášeníLog Out
  • ikona přihlášeníLogin
logo knihovny
  • TBU Catalog
  • e-resources
  • E-THESES
Advanced Search
Skip to content Skip to footer
  • Back to Homepage
  • Subjektivní hodnocení významu...
  • Holdings

Subjektivní hodnocení významu náboženské výchovy u středoškoláků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šmída, David (Dissertant)
Other Authors: Ocetková, Irena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Náboženství
víra
křesťanství
výchova
hodnocení
subjektivní význam
rodina
Religion
Faith
Christianity
Upbringing
Evaluation
Subjective meaning
Family
bakalářská práce
Physical Description: 48 s.

Cover

Cover Image
  • Holdings
  • More Information
  • Staff View
ikona NpovdaGlossary of Terms
Online Access: Online Resources
  • ikona Oblben Save to List
  • ikona Citace Cite this
  • ikona Export Export Record
    • Export to CitacePRO
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to BibTeX
  • ikona Email Email this

Similar Items

  • Vnímání víry, náboženství a církevního zřízení členy Českobratrské církve evangelické
    by: Jurčová, Zdenka
    Published: (2013)
  • Význam náboženské výchovy v životě veřejnosti.
    by: Luňák, Jiří
    Published: (2009)
  • Výuka náboženství na základních školách v ČR
    by: Pálková, Jitka
    Published: (2014)
  • Subjektivní hodnocení významu náboženské výchovy u středoškoláků
    by: Panták, Josef
    Published: (2009)
  • Vliv křesťanské náboženské výchovy na utváření osobnosti
    by: Příbek, František
    Published: (2007)

Search Options

  • Search History
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Find More with K.UTB

  • Opening Hours of the Library
  • Suggestion for Book Purchase
  • Interlibrary Loans
  • Printing and binding of the Theses

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs
  • Feedback
  • Contacts
logo knihovny

Declaration of Accessibility | Cookies

Knihovna UTB ve Zlíně © 2025

Loading...