catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Search
Projekt zvýšení úrovně marketi...
Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín,a.s.
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Kynclová, Ivana
(Dissertant)
Other Authors:
Staňková, Pavla
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2005
Subjects:
marketing
nástroje marketingové komunikace
akciová společnost ČSAD Hodonín
marketingový výzkum
zákazník
zaměstnanec
instruments of marketing communication
joint-stock company ČSAD Hodonín
marketing research
customer
employee
diplomová práce
Physical Description:
90 s., 17 s. příloh.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín
by: Kozáková, Petra
Published: (2014)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti ČSAD Vsetín, a.s. bakalářská práce
by: Krutílková, Marie
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin
by: Seďová, Iva
Published: (2023)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Plánování a řízení odborné přípravy a rozvoje kvalifikace pracovníků v ČSAD Vsetín a.s. bakalářská práce
by: MAZÁČOVÁ, Martina
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza vlivu způsobu financování investic na konkurenceschopnost firmy ČSAD Kyjov, a.s. bakalářská práce
by: KUDLIČKOVÁ, Klára
Published: (2001)
×
Loading...