Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín,a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kynclová, Ivana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 90 s., 17 s. příloh.

Cover

LEADER 01506ntm a22003857u 4500
001 zp1012
041 |a cze 
100 1 |a Kynclová, Ivana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín,a.s. 
246 |a Project of improving marketing communication in company ČSAD Hodonín, a.s. 
260 |c 2005 
300 |a 90 s., 17 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketing 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a akciová společnost ČSAD Hodonín 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a zákazník 
653 |a zaměstnanec 
653 |a marketing 
653 |a instruments of marketing communication 
653 |a joint-stock company ČSAD Hodonín 
653 |a marketing research 
653 |a customer 
653 |a employee 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35835  |y Plný text v Digitální knihovně UTB