catalog k.utb
  • ikona jazykčeština
  • ikona uživatel
  • ikona odhlášeníLog Out
  • ikona přihlášeníLogin
logo knihovny
  • TBU Catalog
  • e-resources
  • E-THESES
Advanced Search
Skip to content Skip to footer
  • Back to Homepage
  • Působení masmédií na výchovu...
  • Holdings

Působení masmédií na výchovu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Urban, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Šnitr, František (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
adresát
komunikátor
masová komunikace
média
mediální komunikace
publikum
sociální komunikace
výchova
Recipient
communicator
media
media communication
audience
social communication
education
bakalářská práce
Physical Description: 43 s.

Cover

Cover Image
  • Holdings
  • More Information
  • Staff View
ikona NpovdaGlossary of Terms
Online Access: Online Resources
  • ikona Oblben Save to List
  • ikona Citace Cite this
  • ikona Export Export Record
    • Export to CitacePRO
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to BibTeX
  • ikona Email Email this

Similar Items

  • Vliv masmédií na děti
    by: Štěrbová, Šárka
    Published: (2013)
  • Masová média a jejich využívání žáky staršího školního věku
    by: Dračková, Jitka
    Published: (2007)
  • Srovnání národních konceptů mediální výchovy
    by: Kocmanová, Marta
    Published: (2007)
  • Obsahová analýza lifestylového magazínu Hospodářských novin Proč ne?
    by: Marková, Libuše
    Published: (2007)
  • Vliv masmédií na společnost v souvislosti s tématem stimulačních drog v roce 2008 v ČR
    by: Vyhnálek, Vlastimil
    Published: (2009)

Search Options

  • Search History
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Find More with K.UTB

  • Opening Hours of the Library
  • Suggestion for Book Purchase
  • Interlibrary Loans
  • Printing and binding of the Theses

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs
  • Feedback
  • Contacts
logo knihovny

Declaration of Accessibility | Cookies

Knihovna UTB ve Zlíně © 2025

Loading...