Telemarketing v praxi Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, zá...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Santlerová, Květoslava
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2011
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3928-1
978-80-247-7061-1
Physical Description: 1 online zdroj (224 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02139nam a2200265 i 4500
001 bkp6812
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2011 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3928-1  |c 249 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7061-1  |c 212 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Santlerová, Květoslava 
245 1 0 |a Telemarketing v praxi  |b Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydání  |c Květoslava Santlerová 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2011 
300 |a 1 online zdroj (224 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu. Ve zcela nové kapitole se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora z hlediska osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu ukázek, příkladů i praktický slovníček pojmů. 
650 0 4 |a Obchod a prodej 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/telemarketing-v-praxi-734/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID