Inkluzivní vzdělávání Teorie a praxe
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Grada
2010
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-247-3070-7 978-80-247-6943-1 978-80-247-7827-3 |
Physical Description: | 1 online zdroj (224 stran) |
LEADER | 02127nam a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bkp5894 | ||
003 | CZ-prgp | ||
005 | 20170103190445.0 | ||
006 | m-----o--d-------- | ||
007 | cr cn | ||
008 | 170103s2010 xr 000 0 cze | ||
020 | |a 978-80-247-3070-7 |c 319 Kč |q (print) | ||
020 | |a 978-80-247-6943-1 |c 271 Kč |q (online ; pdf) | ||
020 | |a 978-80-247-7827-3 |c 271 Kč |q (online ; epub) | ||
040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
100 | 1 | |a Hájková, Vanda | |
245 | 1 | 0 | |a Inkluzivní vzdělávání |b Teorie a praxe |c Vanda Hájková, Iva Strnadová |
250 | |a 1. elektronické vydání | ||
264 | 1 | |b Grada |c 2010 | |
300 | |a 1 online zdroj (224 stran) | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
520 | 3 | |a Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, ale JAK takovému dítěti toto vzdělávání umožnit, aby z něho profitovalo ono samo i jeho okolí. Kniha přináší všem, kteří mají zájem českou školní praxi nadále rozvíjet, přehled současných teorií inkluzivního vzdělání, interpretaci jeho principů a výklad metodiky. Záměrem je vytvořit současně i teoretické zázemí pro postupující inkluzivně orientovanou praxi na školách. Publikace je určena především pro studenty pedagogických oborů a pro odbornou veřejnost - pedagogy, psychology, sociální pracovníky a poradenská pracoviště včetně pracovníků nově vznikajících Center podpory inkluzivního vzdělávání (CPIV). | |
650 | 0 | 4 | |a Pedagogika |
650 | 0 | 4 | |a Speciální pedagogika |
700 | 1 | |a Iva Strnadová | |
856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/inkluzivni-vzdelavani-414/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |