Delegování jako způsob manažerského myšlení

Manažeři většinou považují delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti málokdy skutečně delegují. Nejčastější výhradou vůči delegování je, že než aby manažer podřízeným vše složitě vysvětloval, tak si práci raději udělá sám. Publikace se zaměřuje na sk...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Cipro, Martin
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2009
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-2945-9
978-80-247-6586-0
Physical Description: 1 online zdroj (160 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02131nam a2200277 i 4500
001 bkp5744
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2009 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-2945-9  |c 219 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6586-0  |c 186 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Cipro, Martin 
245 1 0 |a Delegování jako způsob manažerského myšlení  |c Martin Cipro 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2009 
300 |a 1 online zdroj (160 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Manažeři většinou považují delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti málokdy skutečně delegují. Nejčastější výhradou vůči delegování je, že než aby manažer podřízeným vše složitě vysvětloval, tak si práci raději udělá sám. Publikace se zaměřuje na skryté příčiny této neochoty delegovat a na analýzu manažerovy motivace k delegování. Objasňuje přínosy delegování pro manažera, pracovníky a firmu, ukazuje jak správně delegovat a jaké jsou znaky špatného delegování, radí jak vybrat správného pracovníka pro delegování, jak poskytovat zpětnou vazbu či jak delegování využít k motivování pracovníků. Kniha nenabízí laciné návody, ale hlubší zamyšlení nad souvislostmi mezi delegováním, motivováním lidí, řízením priorit a koučováním. Delegování chápeme spíše jako součást leadershipu a manažerovy sebereflexe než jako pouhé manažerské řemeslo. Publikace provádí manažera úskalím sebepoznávání a základy "filozofiee" úspěšného řízení. 
650 0 4 |a Podnikání a management 
650 0 4 |a Komunikační dovednosti 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/delegovani-jako-zpusob-manazerskeho-mysleni-379/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID