|
|
|
|
LEADER |
03422aam a2200757 i 4500 |
001 |
94700 |
003 |
CZ ZlUTB |
005 |
20230221124150.0 |
007 |
ta |
008 |
180409s2018 xr ab e 000 0 cze |
999 |
|
|
|c 94700
|d 94700
|
020 |
|
|
|a 9788088087175
|q (brožováno)
|
040 |
|
|
|a OLA001
|b cze
|d ZLD002
|e rda
|
043 |
|
|
|a e-xr---
|
045 |
|
|
|a y1y1
|
072 |
|
7 |
|a 37
|x Výchova a vzdělávání
|2 Konspekt
|9 22
|
080 |
|
|
|a 37.091.26/.27
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 373.3
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 373.5+377
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 37.03:5
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 51
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 37.012
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (437.3)
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (047.31)
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Brusenbauch Meislová, Monika,
|d 1984-
|7 jo2012704172
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Sekundární analýza PISA 2015 :
|b vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků /
|c autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková
|
246 |
3 |
0 |
|a Vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků
|
264 |
|
1 |
|a Praha :
|b Česká školní inspekce,
|c 2018
|
300 |
|
|
|a 88 stran :
|b barevné ilustrace, mapy ;
|c 30 cm
|
336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a svazek
|b nc
|2 rdacarrier
|
500 |
|
|
|a Na obálce označení 2017/2018
|
504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
|
610 |
2 |
7 |
|a Programme for International Student Assessment
|7 kn20021030004
|2 czenas
|
648 |
|
7 |
|a 2015
|7 ch967316
|2 czenas
|
648 |
|
7 |
|a 2011-2020
|7 ch460589
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a hodnocení žáků
|7 ph120775
|z Česko
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a základní školy
|7 ph116795
|z Česko
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a střední školy
|7 ph116320
|z Česko
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a přírodovědná gramotnost
|7 ph228433
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a matematika
|7 ph117231
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a pedagogický výzkum
|7 ph124017
|z Česko
|y 2011-2020
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a evaluation of school children
|z Czechia
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a elementary schools
|z Czechia
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a secondary schools
|z Czechia
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a science literacy
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a mathematics
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a educational research
|z Czechia
|y 2011-2020
|2 eczenas
|
655 |
|
7 |
|a výzkumné zprávy
|7 fd131869
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a research reports
|2 eczenas
|
700 |
1 |
|
|a Daniel, Stanislav
|7 ola20181002324
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Folwarczný, Roman
|7 jo20191050743
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Hájek, Oldřich,
|d 1981-
|7 mzk2006323042
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Lebeda, Tomáš,
|d 1976-
|7 xx0009219
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Lysek, Jakub,
|d 1989-
|7 mzk2017970742
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Marek, Daniel,
|d 1969-
|7 ola20181002337
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Navrátilová, Alena
|7 jo20191050731
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Soukop, Michal
|7 jo20191050717
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Zymová, Kateřina
|7 jo20191050738
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Žídková, Markéta,
|d 1975-
|7 js20050704022
|4 aut
|
856 |
4 |
2 |
|u https://www.csicr.cz//html/2018/Sekundarni_analyza_PISA_2015/html5/index.html?&locale=CSY&pn=3
|
910 |
|
|
|a ZLD002
|
942 |
|
|
|2 udc
|
992 |
|
|
|a BK
|b SK
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 37BRUSENBAUCH_MEISLOVÁM
|7 0
|8 BOOK
|9 153570
|a UTBZL
|b UTBZL
|c 005
|d 2020-01-22
|o 37/BRUSENBAUCH MEISLOVÁ,M.
|p 420010181904
|r 2020-01-22
|v 135.00
|w 2020-01-22
|x N:dar;
|y 01
|