Sekundární analýza PISA 2015 : vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (Author), Daniel, Stanislav (Author), Folwarczný, Roman (Author), Hájek, Oldřich, 1981- (Author), Lebeda, Tomáš, 1976- (Author), Lysek, Jakub, 1989- (Author), Marek, Daniel, 1969- (Author), Navrátilová, Alena (Author), Soukop, Michal (Author), Zymová, Kateřina (Author), Žídková, Markéta, 1975- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Česká školní inspekce, 2018
Subjects:
ISBN: 9788088087175
Physical Description: 88 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03422aam a2200757 i 4500
001 94700
003 CZ ZlUTB
005 20230221124150.0
007 ta
008 180409s2018 xr ab e 000 0 cze
999 |c 94700  |d 94700 
020 |a 9788088087175  |q (brožováno) 
040 |a OLA001  |b cze  |d ZLD002  |e rda 
043 |a e-xr--- 
045 |a y1y1 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.091.26/.27  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 373.5+377  |2 MRF 
080 |a 37.03:5  |2 MRF 
080 |a 51  |2 MRF 
080 |a 37.012  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (047.31)  |2 MRF 
100 1 |a Brusenbauch Meislová, Monika,  |d 1984-  |7 jo2012704172  |4 aut 
245 1 0 |a Sekundární analýza PISA 2015 :  |b vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků /  |c autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková 
246 3 0 |a Vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků 
264 1 |a Praha :  |b Česká školní inspekce,  |c 2018 
300 |a 88 stran :  |b barevné ilustrace, mapy ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Na obálce označení 2017/2018 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
610 2 7 |a Programme for International Student Assessment  |7 kn20021030004  |2 czenas 
648 7 |a 2015  |7 ch967316  |2 czenas 
648 7 |a 2011-2020  |7 ch460589  |2 czenas 
650 0 7 |a hodnocení žáků  |7 ph120775  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a základní školy  |7 ph116795  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a střední školy  |7 ph116320  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a přírodovědná gramotnost  |7 ph228433  |2 czenas 
650 0 7 |a matematika  |7 ph117231  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogický výzkum  |7 ph124017  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas 
650 0 9 |a evaluation of school children  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a elementary schools  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a secondary schools  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a science literacy  |2 eczenas 
650 0 9 |a mathematics  |2 eczenas 
650 0 9 |a educational research  |z Czechia  |y 2011-2020  |2 eczenas 
655 7 |a výzkumné zprávy  |7 fd131869  |2 czenas 
655 9 |a research reports  |2 eczenas 
700 1 |a Daniel, Stanislav  |7 ola20181002324  |4 aut 
700 1 |a Folwarczný, Roman  |7 jo20191050743  |4 aut 
700 1 |a Hájek, Oldřich,  |d 1981-  |7 mzk2006323042  |4 aut 
700 1 |a Lebeda, Tomáš,  |d 1976-  |7 xx0009219  |4 aut 
700 1 |a Lysek, Jakub,  |d 1989-  |7 mzk2017970742  |4 aut 
700 1 |a Marek, Daniel,  |d 1969-  |7 ola20181002337  |4 aut 
700 1 |a Navrátilová, Alena  |7 jo20191050731  |4 aut 
700 1 |a Soukop, Michal  |7 jo20191050717  |4 aut 
700 1 |a Zymová, Kateřina  |7 jo20191050738  |4 aut 
700 1 |a Žídková, Markéta,  |d 1975-  |7 js20050704022  |4 aut 
856 4 2 |u https://www.csicr.cz//html/2018/Sekundarni_analyza_PISA_2015/html5/index.html?&locale=CSY&pn=3 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |b SK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 37BRUSENBAUCH_MEISLOVÁM  |7 0  |8 BOOK  |9 153570  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2020-01-22  |o 37/BRUSENBAUCH MEISLOVÁ,M.  |p 420010181904  |r 2020-01-22  |v 135.00  |w 2020-01-22  |x N:dar;  |y 01