Customer relationship management (CRM) and the financial performance of small and medium enterprises in dynamic environment: An investigation in Vietnamese tourism industry = Řízení vztahů se zákazníky a finanční výkonnost malých a středních firem v dynamickém prostředí: výzkum v oblasti cestovního ruchu ve Vietnamu : doctoral thesis

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ngo, Vu Minh (Dissertant)
Other Authors: Pavelková, Drahomíra, 1963- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2018
Subjects:
Physical Description: 219 stran : ilustrace ; 25 cm

Cover

LEADER 02777ntm a2200589 i 4500
001 90716
003 CZ ZlUTB
005 20240830160228.0
007 ta
008 180822s2018 xr a f m 000 0 eng d
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
041 0 |a eng  |b eng  |b cze 
043 |a a-vt--- 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 336.012.63/.64  |2 MRF 
080 |a 338.48  |2 MRF 
080 |a 005.21  |2 MRF 
080 |a (597)  |2 MRF 
080 |a (043.3)378.245  |2 MRF 
100 1 |a Ngo, Vu Minh  |4 dis 
245 1 0 |a Customer relationship management (CRM) and the financial performance of small and medium enterprises in dynamic environment: An investigation in Vietnamese tourism industry =  |b Řízení vztahů se zákazníky a finanční výkonnost malých a středních firem v dynamickém prostředí: výzkum v oblasti cestovního ruchu ve Vietnamu : doctoral thesis /  |c Vu Minh Ngo 
246 3 1 |a Řízení vztahů se zákazníky a finanční výkonnost malých a středních firem v dynamickém prostředí: výzkum v oblasti cestovního ruchu ve Vietnamu 
264 0 |c 2018 
264 1 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2018 
300 |a 219 stran :  |b ilustrace ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Školitel: Drahomíra Pavelková 
500 |a Studijní obor: 6202V010 Finance 
502 |a Disertace (PhD.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2018 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Text anglicky, resumé anglicky a česky 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |z Vietnam  |2 czenas 
650 0 7 |a malé a střední podniky  |7 ph115211  |z Vietnam  |2 czenas 
650 0 7 |a cestovní ruch  |7 ph119113  |z Vietnam  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický management  |7 ph116291  |2 czenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |z Vietnam  |2 eczenas 
650 0 9 |a small and medium-sized enterprises  |z Vietnam  |2 eczenas 
650 0 9 |a tourism  |z Vietnam  |2 eczenas 
650 0 9 |a strategic planning  |2 eczenas 
655 7 |a doktorské disertace  |2 czenas 
655 9 |a higher doctoral dissertations  |2 eczenas 
700 1 |a Pavelková, Drahomíra,  |d 1963-  |7 xx0004599  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
856 4 1 |u http://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/42643/ngo_2018_dp.pdf?sequence=1&isAllowed=y  |y Online verze 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |c vs 
999 |c 90716  |d 90716 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KNGOMV  |7 0  |8 MANUS  |9 148006  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2018-08-22  |o K/NGO,M.V.  |p 420010176012  |r 2019-08-26  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |y 12