Základy marketingu

Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Karlíček, Miroslav, 1979- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Grada, 2018
Edition2., přepracované a rozšířené vydání
Subjects
ISBN9788024758695
Physical Description285 stran : ilustrace ; 24 cm

Cover

Status More Information Location Call Number
Holdings details from Knihovna UTB
Status In house loan More Information Location Study room - 3rd floor Call Number 339.138/KARLÍČEK,M.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 339.138/KARLÍČEK,M.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 339.138/KARLÍČEK,M.
Status Long term loan Due: 31.12.2029 More Information Location FMC Call Number 339.138/KARLÍČEK,M.
Status Long term loan Due: 31.12.2028 More Information Location FaME Call Number 339.138/KARLÍČEK,M.