A framework for embedding a strong brand-oriented culture and its implications for enterprises: African and European MSMEs' evidence = Strukturální rámec pro zakotvení kultury orientované na silnou značku a její implikace pro podniky: příklady afrických a evropských podniků mikro, malé a střední velikosti : doctoral thesis summary

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nedu Osakwe, Christian (Dissertant)
Format: Book
Language: English
Published: Zlin : Tomas Bata University in Zlín, 2016
Series: Doctoral thesis summary
Subjects:
ISBN: 9788074546396
Physical Description: 40 stran ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02808nam a2200601 a 4500
001 87185
003 CZ-ZlUTB
005 20240829161919.0
007 ta
008 170123s2016 xr f m 000 0 eng
015 |a cnb002864823 
020 |a 9788074546396  |q (brožováno) 
040 |a ABA001  |b cze  |d OLA001  |e rda 
041 0 |a eng  |b cze  |b eng 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a 334.012.63/.64  |2 MRF 
080 |a 005.332.4  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Nedu Osakwe, Christian  |7 jo2017940279  |4 dis 
245 1 2 |a A framework for embedding a strong brand-oriented culture and its implications for enterprises: African and European MSMEs' evidence =  |b Strukturální rámec pro zakotvení kultury orientované na silnou značku a její implikace pro podniky: příklady afrických a evropských podniků mikro, malé a střední velikosti : doctoral thesis summary /  |c author: Osakwe Christian Nedu 
246 3 1 |a Strukturální rámec pro zakotvení kultury orientované na silnou značku a její implikace pro podniky: příklady afrických a evropských podniků mikro, malé a střední velikosti 
264 1 |a Zlin :  |b Tomas Bata University in Zlín,  |c 2016 
300 |a 40 stran ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Doctoral thesis summary 
500 |a "Study programme: P 6208 Economics and Management, study course: 6208V038 Management and Economics" 
500 |a 30 výtisků 
502 |a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2016 
504 |a Obsahuje bibliografie 
546 |a Česká a anglická resumé 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
650 0 7 |a malé a střední podniky  |7 ph115211  |2 czenas 
650 0 7 |a konkurenceschopnost  |7 ph121800  |2 czenas 
650 0 9 |a brand management  |2 eczenas 
650 0 9 |a small and medium-sized enterprises  |2 eczenas 
650 0 9 |a competitiveness  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 pbl 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disertační práce 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 
992 |a BK  |b SK 
901 |f [1st ediiton]  |o 20170124 
998 |a 002864823 
999 |c 87185  |d 87185 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KNEDU_OSAKAWECH  |7 0  |8 BOOK  |9 142573  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2017-03-03  |o K/NEDU OSAKAWE,CH.  |p 420010169626  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk,  |y 01