CRM fundamentals

"CRM fundamentals describes how to successfully build and execute a customer relationship management system, from managing the initial implementation to maintaining and evolving the program over time. It willhelp you identify goals, line up the right people, plan projects, and choose software p...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Kostojohn, Scott (Author), Johnson, Mathew (Author), Paulen, Brian (Author)
Format: Book
Language: English
Published: [New York?] : Apress, [2011]
Subjects:
ISBN: 9781430235903
Physical Description: xiii, 232 stran : ilustrace ; 24 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02136cam a2200481 i 4500
001 84681
003 CZ ZlUTB
005 20240829160728.0
007 ta
008 120328s2011 xxua e f 001 0 eng d
020 |a 9781430235903  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)ocn764690923 
040 |a ZAM  |b cze  |c ZAM  |d BTCTA  |d YDXCP  |d DLC  |d ZLD002  |e rda 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a [007+004]:658  |2 MRF 
080 |a 004.4:005.54  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Kostojohn, Scott  |7 utb2016905236  |4 aut 
245 1 0 |a CRM fundamentals /  |c Scott Kostojohn, Mathew Johnson, Brian Paulen 
264 1 |a [New York?] :  |b Apress,  |c [2011] 
264 4 |c ©2011 
300 |a xiii, 232 stran :  |b ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Pravděpodobné místo vydání převzato z www stránek vydavatele 
500 |a Obsahuje rejstřík 
520 |a "CRM fundamentals describes how to successfully build and execute a customer relationship management system, from managing the initial implementation to maintaining and evolving the program over time. It willhelp you identify goals, line up the right people, plan projects, and choose software packages and consultants. " -- Zadní strana obálky 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 7 |a podnikové informační systémy  |7 ph121104  |2 czenas 
650 0 7 |a implementace softwaru  |7 ph237416  |2 czenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
650 0 9 |a management information systems  |2 eczenas 
650 0 9 |a software implementation  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks, manuals, etc  |2 eczenas 
700 1 |a Johnson, Mathew  |7 utb2016905260  |4 aut 
700 1 |a Paulen, Brian  |7 utb2016905267  |4 aut 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
999 |c 84681  |d 84681 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005KOSTOJOHNS  |7 0  |8 BOOK  |9 138447  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2016-03-09  |o 005/KOSTOJOHN,S.  |p 420010164991  |r 2019-08-26  |v 960.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 01