Luxury brand marketing: consequence of Chinese consumer behavior = Marketing luxusních značek: konsekvence chování čínských spotřebitelů : doctoral thesis

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Guo, Yiying, 1982- (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: Zlín : Tomas Bata University, 2014
Subjects:
Physical Description: 159 stran : ilustrace ; 25 cm

Cover

LEADER 02464ntm a2200577 i 4500
001 83611
003 CZ ZlUTB
005 20240830160015.0
007 ta
008 160111s2014 xr a f m 000 0 eng d
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
041 0 |a eng  |b eng  |b cze 
043 |a a-cc--- 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.62-021.479  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a (510)  |2 MRF 
080 |a (043.3)378.245  |2 MRF 
100 1 |a Guo, Yiying,  |d 1982-  |7 mzk2014823187  |4 dis 
245 1 0 |a Luxury brand marketing: consequence of Chinese consumer behavior =  |b Marketing luxusních značek: konsekvence chování čínských spotřebitelů : doctoral thesis /  |c author Yiying Guo; supervisor Miloslava Chovancová 
246 3 1 |a Marketing luxusních značek: konsekvence chování čínských spotřebitelů 
264 1 |a Zlín :  |b Tomas Bata University,  |c 2014 
300 |a 159 stran :  |b ilustrace ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a "Studijní obor P 6208 Economics and management" 
502 |a Disertace (PhD.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2014 
504 |a Obsahuje bibliografie 
546 |a Anglická a česká resumé 
650 0 7 |a luxusní zboží  |7 ph241125  |z Čína  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Čína  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
650 0 9 |a luxuries  |z China  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z China  |2 eczenas 
650 0 9 |a strategic marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand management  |2 eczenas 
655 7 |a doktorské disertace  |7 fd186751  |2 czenas 
655 9 |a higher doctoral dissertations  |2 eczenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
856 4 1 |u http://hdl.handle.net/10563/30807  |y Online verze 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Univerzita Tomáše bati ve Zlíně 
992 |a BK  |c vs 
999 |c 83611  |d 83611 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KGUOY  |7 0  |8 BOOK  |9 137369  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2016-01-11  |i 67160  |o K/GUO,Y.  |p 420010159418  |r 2019-08-26  |v 100.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100831  |y 12