Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice = Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic : disertační práce

Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které defi...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Roubalíková, Jana, 1981- (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors: Kloudová, Jitka, 1962- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014
Series: Doctoral thesis summary
Subjects:
Physical Description: 203 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm

Cover

LEADER 03503ntm a2200529 i 4500
001 83490
003 CZ ZlUTB
005 20190826011530.0
007 ta
008 160105s2014 xr a f m 000 0 cze d
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
043 |a -xr--- 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 316.752  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (043.3)378.245  |2 MRF 
100 1 |a Roubalíková, Jana,  |d 1981-  |7 mzk2015856986  |4 dis 
245 1 0 |a Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice =  |b Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic : disertační práce /  |c autor Jana Roubalíková ; školitel Jitka Kloudová 
246 3 1 |a Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic 
264 1 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2014 
300 |a 203 stran :  |b ilustrace (převážně barevné) ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Doctoral thesis summary 
500 |a "Studijní program: Ekonomika a management, studijní obor: Management a ekonomika" 
502 |a Disertace (PhD.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2014 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které definovali vědci S. Schwartz, R. W. Pollay, G. Hofstede a další. Jedním z cílů disertační práce bylo provést komparaci vzájemných vazeb mezi hodnotovou orientací obyvatel ČR a skutečností, která se odráží v tiskové reklamě. Disertační práce si také kladla za cíl zjistit, jaké reklamní apely, informační obsah, strategie sdělení, formát sdělení a způsob realizace, se vyskytuje v tiskové reklamě v České republice. Hlavním cílem disertační práce bylo charakterizovat, které reklamní apely v tiskové reklamě jsou nejvhodnější pro spotřebitele v České republice a navrhnout fungující apely pro čtyři věkové skupiny a také zvlášť pro muže i ženy pro tiskovou reklamu s využitím hodnotové orientace ČR. 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a hodnotová orientace  |7 ph117202  |z Česko  |2 czenas 
650 0 9 |a advertising  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a value orientation  |z Czechia  |2 eczenas 
655 7 |a doktorské disertace  |7 fd186751  |2 czenas 
655 9 |a higher doctoral dissertations  |2 eczenas 
700 1 |a Kloudová, Jitka,  |d 1962-  |7 xx0000929  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disertační práce 
856 4 1 |u http://hdl.handle.net/10563/30677  |y Online verze 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |c vs 
993 |a 201601  |b 4 
999 |c 83490  |d 83490 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KROUBALÍKOVÁJ  |7 0  |8 MANUS  |9 137244  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2016-01-05  |i 48125  |o K/ROUBALÍKOVÁ,J.  |p 420010159414  |r 2019-08-26  |v 100.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100930  |y 12